25.04.2024 в режимі відеоконференції КЗ "ХЛ № 75" для педагогічних працівників закладу освіти було проведено семінар за темою: «Використання арттерапевтичних технік та інноваційних технологій у роботі з дітьми з ООП на уроках і корекційно-розвиткових заняттях».
В межах підтримки відновлення освіти України thе LEGO Foundation ініціювало проведення тренінгів для асистентів вчителів - "Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення" 12-13.04.2024 року
24 жовтня 2023 року онлайн в режимі ZOOM-конференції директором Харківського інклюзивно-ресурсного центру Вишневою Іриною Миколаївною для педагогічних працівників закладів освіти району проведено семінар «Нормативно-правова база щодо забезпечення інклюзивної освіти. Інклюзивна освіта під час воєнного стану». В інтерактивному спілкуванні було розглянуто багато актуальних важливих питань, а саме: особливості роботи з дітьми з ООП під час військового стану; особливості дистанційної роботи асистента вчителя з дітьми з ООП; практичні рекомендації щодо навчання з дітьми з ООП у контексті нормативно-правової бази тощо.
27 жовтня 2022 року онлайн в режимі ZOOM-конференції директором Харківського інклюзивно-ресурсного центру Вишневою Іриною Миколаївною для педагогічних працівників закладів освіти району (ЗЗСО №№ 121, 157, ЗДО №№ 150, 439) проведено семінар «Особливості роботи команди супроводу дитини з ООП». В інтерактивному спілкуванні було розглянуто багато актуальних важливих питань, а саме: особливості роботи з дітьми з ООП з використанням технологій дистанційного навчання; особливості дистанційної роботи асистента вчителя з дітьми з ООП; практичні рекомендації під час дистанційного навчання з дітьми з ООП для визначення та поліпшення емоційного стану дитини тощо.
Засідання Круглого столу "Організація інклюзивного навчання: проблеми, ресурси" (18.11.2021)
17 листопада в режимі ZOOM-конференції відбулося засідання Круглого столу «Організація інклюзивного навчання: проблеми, ресурси», яке було організовано спеціалістами Харківського інклюзивно-ресурсного центру та її директором Вишневою І.М. для педагогічних працівників закладів освіти району. Під час інтерактивного спілкування були розглянуті питання: складання ІНП (адаптація і модифікація); робота команди супроводу дитини з ООП, функції учасників цієї команди; оцінювання навчальних досягнень дітей з ООП; оцінка рівня динаміки розвитку діяльності дітей з ООП; робота з батьками дітей з ООП тощо.