Кабінет практичного психолога
Какоріної Катерини Віталіївни
Освіта: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна.
Кваліфікація: ступінь вищої освіти магістр галузь знань "Соціальні та поведінкові науки", спеціальність "Психологія".
Психолог- це не той,хто знає відповіді на питання, а той,хто знає, як їх шукати.
Графік роботи практичного психолога на 2023/2024 навчальний рік
Дні роботи | З якого часу | До якого часу |
Понеділок | 09:00 | 13:00 |
Вівторок | 13:00 | 17:00 |
Середа | 13:00 | 17:00 |
Четвер | 09:00 | 13:00 |
П’ятниця | 09:00 | 13:00 |
Графік консультацій практичного психолога
на 2023/2024 навчальний рік
№ з/п | Види та форми роботи | Термін проведення | Цільова група/ аудиторія | Форма узагальнення |
1. | Індивідуальне консультування | Понеділок з 11:00 по 11:30 та Вівторок з 15:00 по 15:30 | Учні 1-4 класів | Протокол індивідуальної психологічної консультації |
2. | Індивідуальне консультування | Вівторок з 16:00 по 17:00 | Педагогічні працівники | Протокол індивідуальної психологічної консультації |
3. | Індивідуальне консультування | Середа з 16:00 по 17:00 | Батьки | Протокол індивідуальної психологічної консультації |
Запис на консультацію до практичного психолога
Посилання google form: https://forms.gle/jFLAmxpGKPgHSg4a7
Графік
"Годин практичного психолога"
Клас | День тижня | Час |
1-А | Вівторок | 13:00 - 13:30 |
1-Б | Вівторок | 13:30 - 14:00 |
1-В | Понеділок | 10:00 - 10:30 |
2-А | Середа | 13:30 - 14:00 |
3-А | Середа | 14:30 - 15:00 |
4-А | Середа | 15:00 - 15:30 |
Приєднатися до "Годин практичного психолога" ви можете на платформі "Human" в розділі "Простори" обираєте "Спільноти" і далі сторінка "Практичного психолога".
Щоб швидко зайти на сторінку практичного психолога в Human скануйте QR - код.
Пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у 2023/2024 н.р
- Підвищення мотивації до навчання учнів.
- Психологічна підтримка вчителя та попередження емоційного вигорання під час воєнного стану.
- Адаптація учнів до шкільного навчання.
- Робота з дітьми пільгового контингенту.
- Здійснення психологічного супровіду інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативна і просвітницька робота з батьками.
- Психологічна підтримка здобувачів освіти з числа внутрішньо переміщених осіб, зокрема тих, хто виїхав за кордон.
- Надання психологічної допомоги та створення психологічно комфортного середовища для здобувачів освіти, які мають психологічну травму, надання своєчасної підтримки педагогічним працівникам та батькам.
Зворотний зв’язок під час дистанційного навчання: katrinakakorina@gmail.com
РЕКОМЕНДАЦІЇ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА УЧНЯМ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
ПОРАДИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
ЗАХОДИ
Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу 17 листопада 2023 року
Всеукраїнська акція " 16 днів проти насильства".
Навчально-практичний тренінг для педагогів проведений психологічною службою за програмою «Коли світ на межі змін: школа, чутлива до психічного здоров’я» в межах проєкту «Психологічне та соціально-емоційне навчання для українських шкіл», реалізованого GoGlobal за підтримки FCA-FinnChurchAidFoundation.
"Профілактика девіантної поведінки у дітей підліткового віку"
Багато хто з нас живе з відчуттям болю від якого потерпає і тіло і душа. Що ми зазвичай робимо, вперше відчувши біль? Починаємо ковтати пігулки, ніби говорячи йому: «Замовчи, я не бажаю тебе чути!». І на якийсь час біль змовкає, але потім обов’язково дає про себе знати з наростаючою силою, переростаючи в значно серйознішу проблему, яку тільки пігулками не заглушити.
Чому?
Тому, що будь - який біль означає, що ми в повсякденній суєті забули, власне, про себе.
Забули, що шлях до благополуччя, здоров’я і процвітання починається з маленького кроку на зустріч собі. З бажання розплутати клубок життєвих негараздів, розчарувань та тривог. З відновлення глибинної любові і поваги до самого себе.
Все можливо, тільки не варто залишатись один на один зі своїми проблемами, адже є психологія - наука, що протягом віків допомагала людині знаходити вихід із найскладніших ситуацій. Довіртесь собі, дозвольте психологу вам допомогти, адже Ви варті того, щоб бути щасливими.
Тому – індивідуальна консультація у психолога - це час, який належить тільки Вам! Це час та місце, де можна вільно думати та відчувати, аналізувати та змінюватися ефективно вирішуючи всі свої життєві проблеми.
На консультації у психолога Ви зможете зрозуміти, чому виникають складнощі та проблеми у Вашому житті та як їх можна уникати або долати.
Це можливість поміркувати про себе та своє життя, можливість визначитися з тим, як саме ви хочете жити, які стосунки з навколишніми мати, як зробити своє життя наповненим енергією та натхненням.
На консультації у психолога ви завжди знайдете:
- увагу;
- конфіденційність;
- необхідну допомогу та підтримку
Психолог не дає конкретних порад, не оцінює «правильно – неправильно», «добре – погано». Психолог використовує свої знання, навички, практичний досвід, щоб допомогти Вам побачити та усвідомити причини своїх проблем та шляхи їх вирішення.
Суть роботи психолога в школі полягає в пошуку оптимального способу взаємодії дитини, її родини, всіх учасників педагогічного процесу. Його призначення – допомогти дитині адаптуватися до вимог і правил школи, а педагогам у створенні умов для успішного навчання і розвитку дитини, свого певного комфортного внутрішнього середовища. Психологічний супровід навчання і виховання будується, виходячи з особливостей навчального закладу, контингенту учнів, традицій і творчого потенціалу педагогічного колективу, на виборі індивідуального «маршруту» супроводу, тобто програм, спрямованих не лише на вирішення проблем і ускладнень, але й на їх запобігання.
Беручи до уваги всі перелічені фактори слід зазначити, що в нашій школі психологічна робота за своєю спрямованістю ділиться на три напрями:
• робота з учнями;
• робота з педагогічним колективом;
• робота з батьками.
За своєю структурою всі напрямки містять практично одні й ті ж самі види роботи.
І. Робота з учнями.
Складається із профілактичної, діагностичної та корекційно-розвивальної діяльності.
До профілактичної діяльності можна віднести:
• проведення профілактичних лекцій за різноманітними темами, серед яких профілактика тютюнопаління, алкоголізму та наркозалежності, попередження насильницької поведінки і т.п.;
• ознайомлення із статистичними даними щодо запропонованих тем, створення власної статистики;
• проведення інтерактивних занять, ігор, круглих столів, диспутів;
• перегляд відео матеріалів з метою попередження адиктивної поведінки.
Діагностична робота передбачає:
• дослідження психологічної адаптації учнів 1-х класів;
• дослідження пізнавальної сфери школяра (увага, пам`ять, мислення);
• дослідження здібностей молодших школярів;
• дослідження особливостей емоційної сфери учня та його особистості в цілому;
• дослідження мотиваційної сфери і спрямованості особистості учня;
• дослідження міжособистісних стосунків та взаємин в колективі та родині.
При цьому застосовується багато психологічних методик з постійним оновленням методичного арсеналу.
Особлива увага приділяється дослідженню особистісної сфери і в першу чергу психофізіологічних показників.
Корекційно-розвивальна робота ведеться переважно за індивідуальним запитом (індивідуальною потребою).
Консультативна, просвітницька, навчальна діяльність включає в себе велику кількість ознайомчих бесід, зустрічей з цікавими людьми, з представниками соціальної служби, громадських та молодіжних організацій. Також сюди можна віднести перегляд відео матеріалів, створення власних сценаріїв і фільмів на різноманітні актуальні теми. Проводиться консультування з питань адаптації до нових умов навчання, складових успіху сучасної молодої людини, мотивації і результативності навчання.
ІІ. Робота з педагогічним колективом:
Містить в собі дослідження особистісної сфери учителя, міжособистісних взаємин (взаємин в педагогічному колективі), факторів, що сприяють або заважають розвитку вчителя, виявляють стиль спілкування з учнями і т.п.
Крім того, педагогічний колектив повинен бути завжди в курсі останніх психологічних новинок, починаючи від оптимізації міжособистісного спілкування, і, закінчуючи особливостями поведінки людей, схильних до адитивної поведінки.
Для цього ми широко використовуємо психологічні тренінги, арттерапевтичні заняття для вчителів з метою релаксації, а також стимуляції їх творчого потенціалу.
ІІІ. Робота з батьками:
Так само, як і напрями роботи з учнями та вчителями, робота з батьками здійснюється якомога різнобічно: це і просвітницькі виступи на батьківських зборах, і розробка буклетів з актуальних питань (висвітлення проблем і надання порад); вивчення міжособистісних стосунків (дитина – батьки, батьки – батьки, батьки – учителі, учителі – учні) та вивчення «задоволеності» чи «незадоволеності» роботою школи з боку батьків. З батьками працюємо як у групах , так і індивідуально.
ІV. Навчальна діяльність психолога.
Підготовка до різних конкурсів, змагань, різноманітних зборів, засідань, олімпіади з педагогіки та психології, тижня психології та ін.
Аналітична робота полягає у зведенні всіх існуючих даних щодо кожного класу і кожного учня. На базі цих даних робляться висновки та певні рекомендації для учнів, для їх батьків, вчителів стосовно вирішення виявлених проблем. Рекомендації можуть бути універсальними (одні й ті самі для кожного учня і для кожного класу), а можуть бути індивідуальними. Рекомендації дозволяють застосовувати індивідуальний підхід для кожного, особливо до тих, хто потрапляє у створену картотеку дітей «групи ризику». Можуть бути спрогнозовані й описані певні варіанти поведінки окремих учнів у різних навчальних або критичних, стресових ситуаціях.
Системна комплексна робота психолога, класних керівників, учителів, батьків, спрямована на дітей, дає позитивні результати.
Накопичений досвід реалізації різноманітних форм взаємодії учнями, педагогами і батьками дозволяє стверджувати, що кожна з них окремо дає можливість досягти поставленої цілі. Однак, комплексне використання всіх цих форм дає набагато відчутніші результати, сприяє вирішенню вузьких задач, дозволяє вибудувати індивідуальний психолого-педагогічний підхід для кожної дитини.